torsdag 20. september 2012

Septembertanker

Jeg har nettopp kommet hjem fra nok en flott dag på jobb! Vi er ferdig med å registrere skolebøker. Nå venter vi bare på at alle skal hente sine. Det går noen bestillinger hver dag ennå på etterslep, men i dag har jeg rukket å kassere gammelt også.

Dagene går fort. Når Ragnhild stikker hodet inn og vil kjøre hjem, vet jeg at klokka er halv fire.

Hun trives på Sam Eyde hun også. Hun har mye fri, men hun bruker tida godt til teoriprøven for bil for eksempel. I morra er det kjøretime til Kristiansand.


 

Vi ringer til Eirik av og til, men han har det travelt og har ikke tid til å prate. Han stortrives. Nå er det øving til konsert. Han har også lært seg noter og spilt piano, slagverk og bass.


 

Jan Erik og jeg var på hytta om søndag. Vi gikk tur opp til Svolbergheia og videre mot Befjell, men der fant vi ikke stien videre. Likevel ble det en tre timers tur! Herlig! Ser om jeg kan få lagt inn bilder senere.


 

Blir det noe fest i holvika til søndag? Vi kommer gjerne!


 

Ingen kommentarer: