onsdag 22. april 2015

Hypersensitiv

I dag er jeg hypersensitiv. Jeg kan sitte her i lenestolen og kjenne det krible i hele kroppen. Den følelsen man kjenner når man rødmer, bare at den er i magen, i kinna og i armer og ben. Jeg satte meg ned for å finne ut hva  den kom av istedet for å bare å kompensere med mat eller rastløs tull og tøys. Og jeg fant det ut: Jeg hadde for mange planer i dag! 

Jeg skal nemlig beise ferdig garasjen, gjøre huset ferdig til litteraturgruppe, repetere boka til gruppa så jeg har noe vettugt å si om Jo Nesbøs Blod på snø. Jeg skulle ha tapetsert hos Ragnhild. Bare en liten vegg altså. 

Jeg skal også strikk ferdig en genser før neste tirsdag. Så er det et par ting jeg må returnere på posten. 

Så skal jeg betale regninger og ringe Telenor og avbestille abonnementet på bredbånd. Det skulle vært gjort for lenge siden!

Det fikk jeg gjort nå, og det viste seg at det var der hunden lå begravd. Jeg møtte ei koselig dame i den andre enden som kunne hjelpe meg med mye! Det var ikke farlig! Og jeg måtte ikke vente lenge heller, og ikke måtte jeg returnere en boks eller to!!!

Jeg føler meg fristet til å gå ut og beise ferdig garasjen!

1. Beise garasjen      2 timer
2. Strikke                  1 time  +formiddagsmat
3. Lese                      1 time

Tapetsering kan vente til freddag!

Hurra for god planlegging!

Ingen kommentarer: